چگونه برای توسعه رژیم غذایی سالم برای کلیه بزرگ
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای توسعه رژیم غذایی سالم برای کلیه بزرگچگونه برای توسعه یک رژیم غذایی سالم برای کلیه بزرگ؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، به طوری که تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توجه بالا پرداخت به غذاهای آنها را بخورند. سپس برای افراد مبتلا به کلیه بزرگ چه باید بخورند؟ چه نوع از غذاهای خوب برای بیمار با کلیه بزرگ هستند؟

از آنجا که وضعیت بیماری بیماران از فردی به فرد تغییر، بیماران باید برنامه رژیم غذایی خود را در وضعیت بیماری خود را بر اساس و زیر برخی از مشاوره رژیم غذایی به طور کلی تغییر دهید.

1. دنبال یک رژیم غذایی کم پروتئین برای کاهش بار بر روی کلیه ها

2. محکم کنترل مصرف نمک با سدیم از 1000 میلی گرم ~ 4،000mg

3. نوشیدن مقدار صحیح از مایع

4. را انتخاب کنید پروتئین با کیفیت بالا به عنوان مکمل پروتئین

5. اجتناب از غذاهای با چربی بالا

اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات رژیم غذایی فرد، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید. اما به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهم به یک زندگی با کیفیت، یک رژیم غذایی مناسب کافی نیست، شما می خواهم بهتر از درمان منظم را به موقع. در اینجا من به شما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، آن را یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است. با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت وارد شدن به کلیه ها برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کلیه بزرگ، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-diet/4053.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، کلیه بزرگ، رژیم غذایی سالم برای کلیه بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: